Back to top

Przed złożeniem aplikacji

  • Utworzenie konta Profilu Kandydata jest konieczne, jeżeli po raz pierwszy składasz aplikację online. Posiadanie konta umożliwia śledzenie statusu aplikacji oraz pozwala na wykorzystanie dokumentów, jeżeli zechcemy aplikować na inne stanowisko. Nie ma konieczności ponownego wypełniania danych i załączania dokumentów, jeżeli będziemy aplikować na inne stanowisko/a.

  • Wypełniając formularz aplikacji zostaniesz poproszony o załączenie CV i podanie informacji dotyczących Twojej edukacji, doświadczenia i umiejętności. Dokumenty można załączać (w formatach .doc, .docx, .txt .html i .pdf.).

  • Jeżeli masz profil na portalu LinkedIn, możesz z niego skorzystać do automatycznego wypełnienia niektórych danych w formularzu. Posiadanie profilu na LinkedIn pozwala na szybsze zakończenie procesu składania aplikacji.

  • Niestety nie ma możliwości wysłania otwartych aplikacji. Aplikować można tylko na aktualne oferty pracy.

W trakcie wypełniania formularza

  • Sesja nie wygasa.

  • Formularz składania aplikacji działa na wszystkich przeglądarkach.

  • Zazwyczaj powinno się używać tego języka, w jakim zostało napisane ogłoszenie, na które składana jest aplikacja. Jeśli jednak chciałabyś/chciałabyś, aby Twoja kandydatura była rozpatrywana międzynarodowo, wypełnij go w języku angielskim.

  • Dokumenty mogą być wysłane w formatach .doc, .docx, .txt .html i .pdf.

  • Nie ma limitu ilości załączonych dokumentów, lecz wszystkie pliki razem mogą mieć maksymalny rozmiar 5 MB.

  • Wszystkie pliki razem mogą mieć maksymalny rozmiar 5 MB.

Po złożeniu aplikacji

  • Otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem na adres podany w trakcie składania aplikacji. Po zaaplikowaniu sprawdź swoją skrzynką mailową.

  • Aby móc śledzić status swojej aplikacji lub ponownie użyć informacji, które zostały w niej umieszczone kliknij „Mój profil” i następnie „Moje aplikacje”.

  • Przechowujemy aplikacje tak długo jak jej dane potrzebne są do procesu rekrutacji lub zgodnie z lokalnymi przepisami.

  • Niestety nie. Po wysłaniu aplikacji możesz sprawdzić tylko jej status.

  • Nie jest to możliwe. Jeśli chcesz skasować swoją aplikację prosimy wyślij wiadomość na adres deleteapplication@kone.com

  • Jeśli nie pamiętasz swojego hasła kliknij „Zaloguj się”, a następnie „Nie pamiętam hasła”. Na podany wcześniej adres email otrzymasz instrukcje jak zmienić swoje hasło.