Back to top

PREWENCYJNA METODA KONSERWACJI

Prewencyjna metoda konserwacji KONE pomaga zapobiegać nagłym awariom. Konserwujemy urządzenia z uwzględnieniem ich stanu technicznego, lat użytkowania i innych istotnych czynników. Indywidualny plan konserwacji zapewnia, że wszystkie poszczególne elementy urządzenia są serwisowane w odpowiednim czasie i zgodnie z obowiązującymi przepisami – bez względu na producenta.

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW KONE

Centrum Obsługi Klientów KONE jest do dyspozycji o każdej porze i zapewnia wsparcie we wszelkich kwestiach związanych z urządzeniem. Nasz profesjonalny zespół ma dostęp do informacji o stanie każdego urządzenia i w każdej chwili może wezwać pracownika serwisu na miejsce awarii.

USUWANIE AWARII

Wystarczy zgłoszenie przez Centrum Obsługi Klientów KONE, a nasi pracownicy serwisu są natychmiast wysyłani na miejsce awarii, w celu jej najszybszego usunięcia.

NAPRAWY USZKODZEŃ

Pracownicy serwisu mogą naprawić wszystkie uszkodzone części dźwigów, schodów i chodników ruchomych oraz drzwi automatycznych. Podczas regularnych wizyt konserwacyjnych są w stanie zidentyfikować uszkodzenie i naprawić je, aby zapobiec przestojom urządzenia.

KONE CARE™ ONLINE

KONE Care Online to system online dostarczający bieżących informacji na temat stanu dźwigów, schodów i chodników ruchomych oraz drzwi automatycznych. W każdym miejscu na świecie daje dostęp do danych dotyczących wydajności, konserwacji, awarii i napraw urządzeń.

KONE KONTAKT

KONE KONTAKT to system monitoringu i bezpośredniej komunikacji dwustronnej pomiędzy pasażerami znajdującymi się wewnątrz widny a Centrum Obsługi Klientów KONE. System automatycznie identyfikuje miejsce awarii i informuje Centrum Obsługi Klientów KONE.

POGOTOWIE DŹWIGOWE

Pogotowie dźwigowe zapewnia szybkie i bezpieczne uwalnianie pasażerów z unieruchomionej windy. Zgodnie z naszą procedurą po otrzymaniu zgłoszenia, Centrum Obsługi Klientów KONE natychmiast wysyła pracowników serwisu na miejsce awarii.

KONTAKT Z INSTYTUCJAMI DOZORU

Usługa zapewnia profesjonalne pośrednictwo w kontakcie z instytucjami dozoru. Pozwala oszczędzić czas, ponieważ to Pracownicy KONE koordynują i uczestniczą w inspekcjach, a także odpowiadają za uzyskanie odpowiednich zezwoleń i certyfikatów.

Narzędzia i materiały

Więcej materiałów