WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

We couldn't determinde a local website for you

Go to your suggested website

Back to top

PREWENCYJNA METODA KONSERWACJI

Prewencyjna metoda konserwacji KONE pomaga zapobiegać nagłym awariom. Konserwujemy urządzenia z uwzględnieniem ich stanu technicznego, lat użytkowania i innych istotnych czynników. Indywidualny plan konserwacji zapewnia, że wszystkie poszczególne elementy urządzenia są serwisowane w odpowiednim czasie i zgodnie z obowiązującymi przepisami – bez względu na producenta.

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW KONE

Centrum Obsługi Klientów KONE jest do dyspozycji o każdej porze i zapewnia wsparcie we wszelkich kwestiach związanych z urządzeniem. Nasz profesjonalny zespół ma dostęp do informacji o stanie każdego urządzenia i w każdej chwili może wezwać pracownika serwisu na miejsce awarii.

USUWANIE AWARII

Wystarczy zgłoszenie przez Centrum Obsługi Klientów KONE, a nasi pracownicy serwisu są natychmiast wysyłani na miejsce awarii, w celu jej najszybszego usunięcia.

NAPRAWY USZKODZEŃ

Pracownicy serwisu mogą naprawić wszystkie uszkodzone części dźwigów, schodów i chodników ruchomych oraz drzwi automatycznych. Podczas regularnych wizyt konserwacyjnych są w stanie zidentyfikować uszkodzenie i naprawić je, aby zapobiec przestojom urządzenia.

KONE ONLINE

KONE Online to system dostarczający bieżących informacji na temat stanu dźwigów, schodów i chodników ruchomych oraz drzwi automatycznych. W każdym miejscu na świecie daje dostęp do danych dotyczących wydajności, konserwacji, awarii i napraw urządzeń.

KONE KONTAKT

KONE KONTAKT to system monitoringu i bezpośredniej komunikacji dwustronnej pomiędzy pasażerami znajdującymi się wewnątrz widny a Centrum Obsługi Klientów KONE. System automatycznie identyfikuje miejsce awarii i informuje Centrum Obsługi Klientów KONE.

POGOTOWIE DŹWIGOWE

Pogotowie dźwigowe zapewnia szybkie i bezpieczne uwalnianie pasażerów z unieruchomionej windy. Zgodnie z naszą procedurą po otrzymaniu zgłoszenia, Centrum Obsługi Klientów KONE natychmiast wysyła pracowników serwisu na miejsce awarii.

KONTAKT Z INSTYTUCJAMI DOZORU

Usługa zapewnia profesjonalne pośrednictwo w kontakcie z instytucjami dozoru. Pozwala oszczędzić czas, ponieważ to Pracownicy KONE koordynują i uczestniczą w inspekcjach, a także odpowiadają za uzyskanie odpowiednich zezwoleń i certyfikatów.

Narzędzia i materiały

Więcej materiałów