Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteStwórzmy wspólnie Twój nowy kontrakt serwisowy
Wybierz z naszych usług serwisowych te, z których chcesz korzystać.

ZESTAW PODSTAWOWY
Na nasz zestaw podstawowych usług konserwacyjnych składają się wymagane prawem czynności, które należy wykonywać w określonych odstępach czasu. Należą do nich zasadnicze prace konserwacyjne, wykonywane zgodnie z lokalnymi przepisami. Ponadto zapewniamy dostępność Centrum Obsługi Klientów KONE oraz kontakt z instytucjami dozoru w czasie audytów i inspekcji urządzeń.

WYBÓR DODATKOWYCH USŁUG
Dodatkowe usługi można wybrać stosownie do potrzeb, swoich lub Użytkowników budynku. Oferujemy np. możliwość wyboru godzin konserwacji lub czasu reakcji na zgłoszenia.

AWARIE I NAPRAWY
Zakres usług usuwania awarii i napraw urządzeń można wybrać decydując samodzielnie o pakiecie części zamiennych.

DWUSTRONNA KOMUNIKACJA
Oferujemy różne narzędzia komunikacji dwustronnej, z których serwis KONE Online stworzony został specjalnie z myślą o Zarządcach budynków. W wersji podstawowej, jest źródłem informacji o stanie urządzenia i bieżących pracach konserwacyjnych, w wersji rozszerzonej pozwala tworzyć indywidualne raporty dotyczące wszystkich czynności związanych z konserwacją. Dzięki aplikacji KONE Mobile można otrzymywać powiadomienia o zbliżających się wizytach konserwacyjnych lub wysyłać zgłoszenia serwisowe. Oferujemy także możliwość konsultacji i szkoleń w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych.
OPCJE USŁUG KONSERWACYJNYCH
Wybierz te usługi serwisowe i ich opcje, które najbardziej odpowiadają Twoim potrzebom.
-
Prewencyjna metoda konserwacji KONE Systematyczne monitorowanie urządzeń i analiza danych pozwalają z pewnym prawdopodobieństwem przewidywać przyszłe awarie. Zapobieganie im jest istotą konserwacji prewencyjnej, dostosowanej indywidualnie do każdego urządzenia w zależności od jego stanu technicznego, wieku i sposobu eksploatacji. Przeczytaj o najnowszych usługach inteligentnego serwisu KONE. Centrum Obsługi Klientów KONE Profesjonalny zespół zapewnia obsługę informacyjną wszystkim Klientom i Użytkownikom urządzeń 24/7. KONE KONTAKT System monitoringu i bezpośredniej komunikacji dwustronnej pomiędzy pasażerami znajdującymi się wewnątrz kabiny dźwigu a Centrum Obsługi Klientów KONE. System automatycznie identyfikuje miejsce awarii i informuje o tym pracowników serwisu. Kontakt z instytucjami dozoru Zapewniamy profesjonalne pośrednictwo w kontakcie z instytucjami dozoru - pracownicy KONE koordynują inspekcje urządzeń, a także uczestniczą w nich zapewniając profesjonalne wsparcie. -
Czas reakcji na zgłoszenia Możliwość wyboru czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe takie, jak zatrzymanie urządzenia, awaria lub potrzeba pomocy pracownika serwisu. Pogotowie dźwigowe Zapewniamy szybkie i bezpieczne uwalnianie pasażerów z kabiny windy unieruchomionej między piętrami. Centrum Obsługi Klientów KONE w takich sytuacjach natychmiast wysyła na miejsce awarii pracowników serwisu, którzy w ciągu maksimum godziny powinni skutecznie interweniować. KONE Care™ 24/7 Connect Najnowsze usługi inteligentnego serwisu KONE opierają się na nieprzerwanym zbieraniu w chmurze danych z sensorów urządzeń, analizowaniu ich przez samouczące się systemy i informowaniu serwisu KONE oraz Klientów o przyszłych awariach. Przeczytaj więcej o KONE Care™ 24/7 Connect. -
Pakiet części zamiennych Od wybranego pakietu zależy zakres wymiany części - można np. zdecydować się na systematyczną wymianę najmocniej eksploatowanych komponentów urządzenia. -
KONE Online System dostarczający informacji o stanie urządzeń i pracach konserwacyjnych. Daje dostęp do bieżących danych o awariach, naprawach czy wydajności dźwigu. Ułatwia planowanie prac i wydatków związanych z eksploatacją budynku. KONE Mobile Aplikacja KONE Mobile informuje na bieżąco o stanie urządzenia, harmonogramie prac konserwacyjnych i ich przebiegu, przesyłając powiadomienia na smartfony.