Usługi konserwacji urządzeń | KONE Polska

Stwórzmy wspólnie Twój nowy kontrakt serwisowy

Wybierz z naszych usług serwisowych te, z których chcesz korzystać.

KONE’s essential services cover all mandatory maintenance activities to meet your local regulations.

Zestaw podstawowy

Na nasz zestaw podstawowych usług konserwacyjnych składają się wymagane prawem czynności, które należy wykonywać w określonych odstępach czasu. Należą do nich zasadnicze prace konserwacyjne, wykonywane zgodnie z lokalnymi przepisami. Ponadto zapewniamy dostępność Centrum Obsługi Klientów KONE oraz kontakt z instytucjami dozoru w czasie audytów i inspekcji urządzeń.

Tailor your KONE maintenance fully based on your precise needs with KONE Performance Service.

Dodatkowe usługi

Dzięki najnowszej predykcyjnej usłudze KONE Care Intelligent Service nasi klienci otrzymują bezpłatne wezwania do awarii technicznych oraz usługę Zdalnych Interwencji w ramach podstawowej umowy. Dodatkowo terminy płatności mogą być dostosowane do preferencji klienta.

img_maintenance-services-benefits-3

Awarie i naprawy

Zakres usług usuwania awarii i napraw urządzeń można wybrać decydując samodzielnie o pakiecie części zamiennych.

img_maintenance-services-benefits-4

Pełna przejrzystość dzięki narzędziom online

Oferujemy różne narzędzia komunikacji dwustronnej, z których serwis KONE Online stworzony został specjalnie z myślą o Zarządcach budynków. W wersji podstawowej, jest źródłem informacji o stanie urządzenia i bieżących pracach konserwacyjnych, w wersji rozszerzonej pozwala tworzyć indywidualne raporty dotyczące wszystkich czynności związanych z konserwacją. Dzięki aplikacji KONE Mobile można otrzymywać powiadomienia o zbliżających się wizytach konserwacyjnych lub wysyłać zgłoszenia serwisowe. Oferujemy także możliwość konsultacji i szkoleń w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych.

Opcje usług konserwacyjnych

Wybierz te usługi serwisowe i ich opcje, które najbardziej odpowiadają Twoim potrzebom.

  • Prewencyjna metoda konserwacji KONE
    Systematyczne monitorowanie urządzeń i analiza danych pozwalają z pewnym prawdopodobieństwem przewidywać przyszłe awarie. Zapobieganie im jest istotą konserwacji prewencyjnej, dostosowanej indywidualnie do każdego urządzenia w zależności od jego stanu technicznego, wieku i sposobu eksploatacji. Przeczytaj o najnowszych usługach inteligentnego serwisu KONE.
    Centrum Obsługi Klientów KONE
    Profesjonalny zespół zapewnia obsługę informacyjną wszystkim Klientom i Użytkownikom urządzeń 24/7.
    KONE KONTAKT
    System monitoringu i bezpośredniej komunikacji dwustronnej pomiędzy pasażerami znajdującymi się wewnątrz kabiny dźwigu a Centrum Obsługi Klientów KONE. System automatycznie identyfikuje miejsce awarii i informuje o tym pracowników serwisu.
    Kontakt z instytucjami dozoru
    Zapewniamy profesjonalne pośrednictwo w kontakcie z instytucjami dozoru - pracownicy KONE koordynują inspekcje urządzeń, a także uczestniczą w nich zapewniając profesjonalne wsparcie.
  • Czas reakcji na zgłoszenia
    Możliwość wyboru czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe takie, jak zatrzymanie urządzenia, awaria lub potrzeba pomocy pracownika serwisu.
    Pogotowie dźwigowe
    Zapewniamy szybkie i bezpieczne uwalnianie pasażerów z kabiny windy unieruchomionej między piętrami. Centrum Obsługi Klientów KONE w takich sytuacjach natychmiast wysyła na miejsce awarii pracowników serwisu, którzy w ciągu maksimum godziny powinni skutecznie interweniować.
    KONE Care™ 24/7 ConnectNajnowsze usługi inteligentnego serwisu KONE opierają się na nieprzerwanym zbieraniu w chmurze danych z sensorów urządzeń, analizowaniu ich przez samouczące się systemy i informowaniu serwisu KONE oraz Klientów o przyszłych awariach. Przeczytaj więcej o KONE Care™ 24/7 Connect.
  • Pakiet części zamiennych
    Od wybranego pakietu zależy zakres wymiany części - można np. zdecydować się na systematyczną wymianę najmocniej eksploatowanych komponentów urządzenia.
  • KONE Online
    System dostarczający informacji o stanie urządzeń i pracach konserwacyjnych. Daje dostęp do bieżących danych o awariach, naprawach czy wydajności dźwigu. Ułatwia planowanie prac i wydatków związanych z eksploatacją budynku.
    KONE Mobile
    Aplikacja KONE Mobile informuje na bieżąco o stanie urządzenia, harmonogramie prac konserwacyjnych i ich przebiegu, przesyłając powiadomienia na smartfony.
img_Board of directors_Us technician van

Odkryj naszą inteligentną usługę KONE Care Intelligent Service

KONE Care Intelligent Service dla wind DX maksymalizuje czas pracy jednostki, jednocześnie wydłużając jej żywotność. Jako pierwszy kraj w KONE na świecie, wprowadzamy również zdalny serwis, który pozwala nam interweniować na wezwanie klienta zdalnie z naszego call center. W zależności od problemu z windą, często jesteśmy w stanie rozwiązać go zdalnie poprzez debugowanie i ponowne uruchomienie - nawet ratując uwięzionego pasażera w ciągu kilku minut od skontaktowania się z obsługą klienta!

Chcesz otrzymać indywidualną ofertę konserwacji

Strona korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze jej użytkowanie oznacza wyrażenie zgody na instalację w komputerze plików cookies – można je odinstalować w każdej chwili, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat w polityce prywatności.