KONE Infotainment – informacja i rozrywka

KONE Infotainment – informacja i rozrywka

Bild

KONE Information

Szybki przepływ informacji staje się niezbędny również w budynkach. Nasze rozwiązania zapewniają możliwość błyskawicznej komunikacji z jego użytkownikami, czy to w postaci lokalnych ogłoszeń, czy transmisji bieżących informacji ze świata.

FAQ

Dowiedz się więcej o systemie KONE Information

  • System infotainment stanowi innowacyjne rozwiązanie technologiczne, które integruje dostarczanie istotnych informacji z elementami rozrywki. Jest to narzędzie dedykowane przede wszystkim budynkom komercyjnym, które chcą poprawić komunikację z użytkownikami i jednocześnie wzbogacić ich doświadczenie.

  • Wdrożenie systemu infotaiment może przynieść korzyści zarówno dla zarządców budynku, jak i jego użytkowników. Poprawia on komunikację, umożliwia szybką dystrybucję ważnych informacji, a także może zwiększyć atrakcyjność obiektu w oczach potencjalnych najemców czy klientów.

  • Tak, tradycyjne systemy informacyjne skupiają się głównie na przekazywaniu ważnych komunikatów, podczas gdy system infotainment łączy w sobie zarówno informacje, jak i elementy uprzyjemniające pobyt na terenie budynku.

  • Nie, system infotaiment od Kone został zaprojektowany tak, aby był intuicyjny dla użytkowników oraz łatwy w zarządzaniu dla osób odpowiedzialnych za obiekt.

  • System Kone infotainment pozwala na dodawanie własnych treści, dzięki czemu możesz dostosować komunikację i rozrywkę do potrzeb swoich użytkowników.

  • System infotainment może oferować szereg innych funkcji, takich jak wyświetlanie aktualnych wiadomości, prognozy pogody czy promocji i ofert w budynku.

  • Koszty wdrożenia i utrzymania systemu mogą się różnić w zależności od skali projektu, funkcjonalności i dostawcy. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania wyceny.

  • W przypadku zauważenia, że system infotainment jest wyłączony, zalecamy sprawdzenie połączenia zasilania oraz ewentualnych komunikatów błędów. Jeśli problem nie zostanie zażegnany, prosimy o kontakt z serwisem technicznym. Zgłoszenia o awariach przyjmowane są całodobowo przez infolinię.

Formularz kontaktowy

Sample form

Sample form






+48






My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Maintenance|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevator|Autowalks|Escalators|Advanced People Flow solutions |People Flow planning|Other


Maksymalny rozmiar 25 MB, formaty: xlsx., docx., pptx., pdf, zip, png, jpg, jpeg
Wypełnienie formularza kontaktowego oznacza, że zawarte w nim dane osobowe zostaną umieszczone w bazach danych KONE. Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce ochrony prywatności.


Strona korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze jej użytkowanie oznacza wyrażenie zgody na instalację w komputerze plików cookies – można je odinstalować w każdej chwili, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat w polityce prywatności.