WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

We couldn't determinde a local website for you

Go to your suggested website

Back to top

REWOLUCJA W KONSERWACJI DZIĘKI PEŁNEJ ŁĄCZNOŚCI 24/7

Nowoczesne technologie zastosowane w konserwacji pozwalają w pełni kontrolować każde urządzenie – przewidzieć jego najbliższe usterki, zareagować zanim do nich dojdzie i zapobiec przestojowi dźwigu. Dla Właścicieli urządzeń oznacza to poprawę nie tylko bezpieczeństwa Użytkowników, ale również bieżący dostęp do informacji o stanie urządzenia i przyszłych pracach serwisowych. Oznacza pełną przejrzystość naszych działań oraz… spokój ducha… bo zanim cokolwiek się zdarzy, my już o tym będziemy wiedzieć.

TAK INTELIGENTNE, ŻE PRZEWIDUJĄ WYDARZENIA

Wykorzystując najnowsze technologie, windy potrafią komunikować się i informować pracowników serwisu o przyszłych usterkach. Ta wiedza sprawia, że nasi konserwatorzy są o krok przed problemem, któremu mają czas zapobiec. Co to oznacza dla Zarządców budynków? Mniej usterek, szybsze naprawy i jeden problem zawodowy mniej…

TAK BEZPIECZNE, BO POD KONTROLĄ 24/7

Nasze urządzenia pracują 24/7 - my również. Jeśli wystąpi jakiś problem, wiemy o nim zanim zauważą go Użytkownicy. Mamy szczegółowe dane o przyczynie zdarzenia i możemy ocenić, jakie działania należy podjąć i kiedy.

TAK TRANSPARENTNE, ŻE WIESZ O NICH WSZYSTKO

W razie wykrycia błędów w pracy dźwigu Zarządca budynku natychmiast jest o nich informowany, a pracownicy serwisu wezwani na miejsce zdarzenia. Informacja w czasie rzeczywistym sprzyja planowemu działaniu i proaktywności w zarządzaniu urządzeniem.

Jak działa KONE 24/7 Connected Services?

STAŁA OBSERWACJA PARAMETRÓW TECHNICZNYCH

Winda wyposażona jest w urządzenie, które nieprzerwanie zbiera informacje dotyczące jego parametrów technicznych, statystyk użytkowania i błędów w działaniu. Informacje te na bieżąco przesyłane są do chmury KONE, gdzie są przechowywane w celach analitycznych.

ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA WYKRYWANIA PRZYSZŁYCH USTEREK

Wszystkie dane pochodzące z urządzenia są przetwarzane przez zaawansowany system analityczny. Gdy system identyfikuje potrzebę konserwacji, natychmiast informuje pracownika serwisu, obsługę Klientów lub pomoc techniczną, w zależności od wagi problemu.

PEŁNA PRZEJRZYSTOŚĆ

Właściciele urządzeń lub Zarządcy są informowani na bieżąco o wszelkich wykrytych problemach oraz szczegółach proponowanych przez nas działań. Dzięki temu mogą z wyprzedzeniem zaplanować termin wykonania prac i odpowiednią pozycję w budżecie.