Indywidualna oferta serwisowa | KONE Polska

Jak działamy?

img_group-of-people-535x365

Przygotowujemy ofertę serwisową specjalnie dla ciebie

  1. Wspólny przegląd wymagań dotyczących konserwacji
    Analizujemy wymagania Twoje i Użytkowników, bierzemy pod uwagę Twoje potrzeby biznesowe i doradzamy optymalny serwis urządzeń.
  2. Indywidualne rekomendacje i oferta
    Po konsultacjach otrzymasz indywidualną ofertę, która będzie odpowiadała Twoim potrzebom.
  3. Przejrzystość usług
    Każda nasza oferta jasno określa wymienione w niej usługi konserwacji, sposób ich realizacji oraz zasady informowania o kolejnych pracach serwisowych.
  4. Konserwacja KONE
    Wraz z rozpoczęciem współpracy zostaniesz zaproszony na pierwszą wizytę konserwacyjną połączoną ze spotkaniem z zespołem serwisowym.
img_kone-mobile-535x365

Informujemy cię na bieżąco

Jeśli potrzebujesz pomocy w kwestiach technicznych, nasze Centrum Obsługi Klienta KONE jest dostępne dla Ciebie 24/7.

Dzięki aplikacji KONE Mobile jesteś na bieżąco z informacjami o wszystkich pracach konserwacyjnych, otrzymując odpowiednie powiadomienia. Informacje na portalu KONE Online i raporty kosztów konserwacji pozwalają z dużym wyprzedzeniem planować budżety roczne w zakresie wydatków związanych z eksploatacją urządzeń.

Img_technican-kid-dog-535x365

Sprawiamy, że twoje urządzenie działa optymalnie

Prewencyjna metoda konserwacji KONE ma na celu zapobieganie niespodziewanym problemom. Doskonale wykwalikowani pracownicy serwisu konserwują urządzenia na podstawie planu dostosowanego indywidualnie do każdego urządzenia w zależności od jego stanu technicznego, wieku i sposobu eksploatacji.

img_kone-van-535x365

Zapewniamy doskonały serwis bez względu na sytuację

Jeżeli urządzenie ulegnie awarii, otrzymasz od nas dokładne informacje dotyczące zakresu koniecznych napraw. Dzięki łatwej dostępności części zamiennych nasi pracownicy są w stanie rozwiązać większość problemów podczas jednej wizyty.

img_yearly-review-535x365

Dostosowujemy się do twoich wymagań

Dostarczamy informacji opracowanych na podstawie rocznych analiz stanu i wydajności Twojego urządzenia. Aby stale doskonalić nasze usługi uwzględniamy w planach Twoje opinie na temat naszej pracy.

img_Board of directors_Us technician van

Odkryj naszą inteligentną usługę KONE Care Intelligent Service

KONE Care Intelligent Service dla wind DX maksymalizuje czas pracy jednostki, jednocześnie wydłużając jej żywotność. Jako pierwszy kraj w KONE na świecie, wprowadzamy również zdalny serwis, który pozwala nam interweniować na wezwanie klienta zdalnie z naszego call center. W zależności od problemu z windą, często jesteśmy w stanie rozwiązać go zdalnie poprzez debugowanie i ponowne uruchomienie - nawet ratując uwięzionego pasażera w ciągu kilku minut od skontaktowania się z obsługą klienta!

Chcesz otrzymać indywidualną ofertę konserwacji

ZERO EMISJI CO2 DZIĘKI ROZWIĄZANIOM KONE

Podczas gdy aktywnie pracujemy nad redukcją CO2, kompensujemy emisje dwutlenku węgla, których nie możemy obecnie uniknąć. We współpracy z South Pole, liderem w branży ochrony klimatu, wspieramy różne projekty na całym świecie, które posiadają certyfikat GoldStandard®.

Bild

Windy neutralne pod względem emisji CO2

Aby ograniczyć wpływ Twojego budynku na klimat, oferujemy neutralne pod względem emisji CO2 windy KONE DX. Bez znaczenia, czy stawiasz nowy budynek, czy wymieniasz windę w już istniejącym, my kompensujemy wytworzone emisje dwutlenku węgla do momentu przekazania windy. Dzięki naszym windom KONE DX jesteśmy w stanie zapewnić jeszcze lepsze wsparcie niż dotychczas w obszarze przyjaznego dla środowiska budownictwa poprzez szeroki wybór niskoemisyjnych, zdrowych materiałów wyposażenia kabin, najwyższą efektywność energetyczną i transparentne informacje na temat zrównoważonego charakteru naszych rozwiązań.

Bild

Pierwsza w branży neutralna pod względem emisji CO2 usługa konserwacji

Konserwacja jest nieodłączną częścią korzystania z urządzeń dźwigowych. KONE Care Intelligent Service DX, konserwacja naszych wind KONE DX, to pierwsza neutralna pod względem emisji CO2 konserwacja w sektorze wind. Stawiamy na niskoemisyjną flotę pojazdów i korzystamy z cyfrowej konserwacji predykcyjnej, aby ograniczyć nieplanowane czynności i wizyty serwisowe. Aby zminimalizować wpływ na klimat, dzięki zweryfikowanemu programowi kompensacji emisji dwutlenku węgla kompensujemy pozostałe emisje CO2, powstałe w wyniku działań konserwacyjnych KONE Care Intelligent Service DX.

Dowiedz się więcej o naszym zobowiązaniu klimatycznym i o tym, jak dostarczamy zrównoważone produkty i usługi z naszych historii

shutterstock_1673936440:535x365

KONE wprowadza nową, inteligentną, neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla, zdalną konserwację, umożliwiającą udzielenie pomocy pasażerom nawet w ciągu kilku minut!

Inteligencja, neutralność węglowa, zdalna obsługa i całodobowe wsparcie sprawiają, że nowa usługa serwisowa KONE prezentuje najwyższy standard w zakresie zrównoważonego serwisu wind.

offset_147936:535x365

Znasz poziom swojej neutralności węglowej vs Net Zero? Co oznaczają terminy klimatyczne i dlaczego mają znaczenie?

Kryzys klimatyczny sprawił, że zrównoważony rozwój środowiska znalazł się na pierwszym miejscu w agendzie, ale zrozumienie języka stojącego za zielonymi zobowiązaniami firmy nie zawsze jest proste.

shutterstock_134622077_city_greenery_park:535x365

KONE jako pierwsza w branży osiągnęła neutralność węglową jednostek produkcyjnych na całym świecie

KONE osiągnął kamień milowy 18 miesięcy przed terminem, kiedy to jednostki produkcyjne KONE stały się neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla pod koniec czerwca 2023 r. Osiągnięcie to świadczy o zaangażowaniu firmy KONE w realizację zobowiązania klimatycznego i zapewnieniu najlepszych w swojej klasie operacji łańcucha dostaw na całym świecie.

Formularz kontaktowy

Sample form






+48






My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Maintenance|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevator|Autowalks|Escalators|Advanced People Flow solutions |People Flow planning|Other


Maksymalny rozmiar 25 MB, formaty: xlsx., docx., pptx., pdf, zip, png, jpg, jpeg
Wypełnienie formularza kontaktowego oznacza, że zawarte w nim dane osobowe zostaną umieszczone w bazach danych KONE. Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce ochrony prywatności.


Strona korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze jej użytkowanie oznacza wyrażenie zgody na instalację w komputerze plików cookies – można je odinstalować w każdej chwili, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat w polityce prywatności.