
MONITORUJ SWOJE URZĄDZENIA W CZASIE RZECZYWISTYM
Wyświetlaj aktualne informacje o stanie swoich wind, schodów ruchomych i drzwi automatycznych.
Możesz kontrolować stan swoich urządzeń i postęp prac konserwacyjnych przez całą dobę.
Wyświetlaj aktualne informacje o stanie swoich wind, schodów ruchomych i drzwi automatycznych.
Przejrzyj przeszłe, bieżące i nadchodzące prace konserwacyjne oraz powiązane z nimi koszty.
Szybko i łatwo skontaktuj się ze specjalistą ds. obsługi klienta, jeśli tylko zajdzie taka potrzeba.
Informacje o konserwacji dostępne od ręki w Twoim komputerze
KONE Online zapewnia Tobie i Twojemu zespołowi całodobowy dostęp do danych dotyczących wydajności, konserwacji, awarii i napraw wszystkich urządzeń poprzez czytelną aplikację webową.
Możesz także przeglądać umowy konserwacyjne i generować raporty dotyczące prac konserwacyjnych i kosztów.
W portalu KONE Online możesz przeglądać dane historyczne dotyczące dostępności sprzętu, wydajności i kosztów naprawy – a także tego, jak szybko odpowiadaliśmy na Twoje zgłoszenia serwisowe. Możesz łatwo sprawdzać dane dotyczące wezwań i innych prac konserwacyjnych, aby być na bieżąco z tym, co dzieje się teraz.
Oprócz bieżących działań możesz przeglądać dane dotyczące wydajności sprzętu i kosztów na przestrzeni czasy, aby ułatwić sobie planowanie i budżetowanie w przyszłości.
KONE Online jest dostępne dla wszystkich Klientów, którzy mają umowę serwisową z KONE
Powiadomienia dotyczące Twoich urządzeń w czasie rzeczywistym.
Dzięki aplikacji KONE Mobile możesz używać smartfona, aby być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się z Twoimi windami i schodami ruchomymi. Możesz otrzymywać powiadomienia o stanie urządzeń, harmonogramach konserwacji i postępie wszelkich prac konserwacyjnych, które dla Ciebie wykonujemy.
Pobierz aplikację, aby rozpocząć.
Dzięki powiadomieniom o statusie na smartfonie KONE Mobile umożliwia śledzenie postępu wszystkich prac konserwacyjnych od momentu zgłoszenia aż do zakończenia. Otrzymasz pełny przegląd tego, co dzieje się z całym Twoimi urządzeniami, w tym informacje o bieżących pracach konserwacyjnych aktualnym statusie ich działania.
Wysłanie zgłoszenia serwisowego ze smartfona jest szybkie i łatwe, podobnie jak skontaktowanie się ze specjalistą w Centrum Obsługi Klienta KONE.
Dzięki KONE Mobile możesz usprawnić planowanie i budżetowanie dzięki szczegółowym raportom na temat konserwacji urządzeń i historii napraw, w tym informacji o wykonanych pracach i kosztach.