Strona korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze jej użytkowanie oznacza wyrażenie zgody na instalację w komputerze plików cookies – można je odinstalować w każdej chwili, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat w polityce prywatności.
REWOLUCJA W KONSERWACJI DZIĘKI PEŁNEJ ŁĄCZNOŚCI 24/7
Nowoczesne technologie zastosowane w konserwacji pozwalają w pełni kontrolować każde urządzenie – przewidzieć jego najbliższe usterki, zareagować zanim do nich dojdzie i zapobiec przestojowi dźwigu. Dla Właścicieli urządzeń oznacza to poprawę nie tylko bezpieczeństwa Użytkowników, ale również bieżący dostęp do informacji o stanie urządzenia i przyszłych pracach serwisowych. Oznacza pełną przejrzystość naszych działań oraz… spokój ducha… bo zanim cokolwiek się zdarzy, my już o tym będziemy wiedzieć.
TAK INTELIGENTNE, ŻE PRZEWIDUJĄ WYDARZENIA
Wykorzystując najnowsze technologie, windy potrafią komunikować się i informować pracowników serwisu o przyszłych usterkach. Ta wiedza sprawia, że nasi konserwatorzy są o krok przed problemem, któremu mają czas zapobiec. Co to oznacza dla Zarządców budynków? Mniej usterek, szybsze naprawy i jeden problem zawodowy mniej…
TAK BEZPIECZNE, BO POD KONTROLĄ 24/7
Nasze urządzenia pracują 24/7 - my również. Jeśli wystąpi jakiś problem, wiemy o nim zanim zauważą go Użytkownicy. Mamy szczegółowe dane o przyczynie zdarzenia i możemy ocenić, jakie działania należy podjąć i kiedy.
TAK TRANSPARENTNE, ŻE WIESZ O NICH WSZYSTKO
W razie wykrycia błędów w pracy dźwigu Zarządca budynku natychmiast jest o nich informowany, a pracownicy serwisu wezwani na miejsce zdarzenia. Informacja w czasie rzeczywistym sprzyja planowemu działaniu i proaktywności w zarządzaniu urządzeniem.
Jak działa Inteligentny Serwis KONE 24/7 Connect?
STAŁA OBSERWACJA PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
Winda wyposażona jest w urządzenie, które nieprzerwanie zbiera informacje dotyczące jego parametrów technicznych, statystyk użytkowania i błędów w działaniu. Informacje te na bieżąco przesyłane są do chmury KONE, gdzie są przechowywane w celach analitycznych.
Wszystkie dane pochodzące z urządzenia są przetwarzane przez zaawansowany system analityczny. Gdy system identyfikuje potrzebę konserwacji, natychmiast informuje pracownika serwisu, obsługę Klientów lub pomoc techniczną, w zależności od wagi problemu.
PEŁNA PRZEJRZYSTOŚĆ
Właściciele urządzeń lub Zarządcy są informowani na bieżąco o wszelkich wykrytych problemach oraz szczegółach proponowanych przez nas działań. Dzięki temu mogą z wyprzedzeniem zaplanować termin wykonania prac i odpowiednią pozycję w budżecie.